Syskonen hos frissan...

Idag har jag och båda mina systrar varit hos frissan i Nordmaling, På vägen dit var det mycke djur på vägen först en orre sen en hare & sist men inte minst en ståtlig räv....Jag han inte fota nån av dom...
 
På väg dit och vi började med lite mat i magen..

Medans frissan började med Lizaloop , gick jag och Challis runt och kollade in centrum..




Jag stor handlade kattmat & cigg ...

Lizaloop



Challis


HAHAHA 


Oxå jag då.....






Han me en runda på en kul affär oxå


Dagens video: 1984 från filmen Streets of fire

Diane Lane - Nowhere Fast

Kommentarer
Postat av: Kamini

fina ni blev!!!

2008-11-27 @ 23:45:39
Postat av: Mia

Men attans vad fina ni blev!! Alla tre... L

Häftigt med de blå slingorna i det korta blonda, snyggt, Annika!

2008-11-28 @ 06:39:59
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Sotarlena

Oj så fina ni blev. Läckert med de blåa slingorna.

2008-11-28 @ 11:40:35
Postat av: Ice Lady

Du skulle ju ha behållit dem så där långa i luggen! Ha ha ha ha... (Du som inte gillar hår i ansiktet :-P)

2008-11-28 @ 14:04:57
URL: http://icelady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0