Måndag igen ...

Idag när jag kom till jobbet så "regnade" det innomhus, en läcka uppe i köket i en av dom stora grytorna , letade sej ända ner i tvättstugan, men det löste sej till slut ! man vet aldrig vad som väntar när man kommer till jobbet !

Jag har just tittat på säsongsavslutningen på TRUE BLOOD, såklart slutade det sååå spännande & värst av allt är att nästa säsong inte börjar förrns till sommaren....

Jag är nu inne på säsong 7 av 8 i serien Bad Girls och nu vill jag mena att dom börjar ha snygga kläder ...

Ac /Dc  hehehe inte illa ....

Nu ska jag laga mej någon slags middag och se om jag orkar se klart säsong 7 ikväll ( vad ska jag hitta på när serien e slut ??? )  jaja de löser sej då !




Kommentarer
Postat av: Lizaloop

Så söt kattbild!

2008-11-24 @ 22:30:14
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Mia

Du behöver nog inte vara orolig över vad du ska göra, det ordnar sig, det brukar det...

Trist med vattenläckan! :/

2008-11-25 @ 07:21:45
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0