S-holm

Nu e jag i storstan,bussresan gick jättebra ...jag han läsa 2 böcker ! Den ena var jättebra Mina döttrars systrar av Barbara Voors,den andra var långsökt Patient 67 av Dennis Lehane.Såklart hade jag ju massa hårdrock men mej oxå...

När vi stannande för matuppehåll fick jag sällskap vid bordet av en äldre dam ,som bad mej hjälpa henne höra då dom ropade upp hennes nr för maten...hon sa ja jag har ju fått lite sämmre hörsel på äldre dar,jag fyllde ju 90 i februari..hehehe vilken krut tant.

väl framme i stockholm åkte jag raka vägen till Tanto,det var halv trist väder ...men idag e de toppen Solen skiner 15 grader i skuggan redan i morrse..





Imorrn blir det grillfest nere i Tanto ...

ha de så bra allihopa ...och AG90 jag lovar höra av mej nån dag !!!

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

Här är vädret så där, det har kommit några regnstänk men inte mycket, får bara hoppas att det håller sig till uppehåll.. presenterna, de tog ja ju aldrig, ligger de kvar på bordet?

2008-05-08 @ 12:09:45
Postat av: Pernilla

Vad bra att resan gick bra! :-)



Men hur kan du säga så, jag älskar Patient 67, det är en av de bästa böckerna jag vet. Jag tänker fortfarande på den fast det är flera år sen jag läste den. Ps. nästa år kommer den som film.

2008-05-08 @ 14:45:01
URL: http://prude.bilddagboken.se
Postat av: Lila fågeln

Sthlm igen? Vad skall du göra denna gång? Tanto? Har följt din blogg med intresse sedan Mötley spelade i Sthlm senast. Tycker du är en härlig figur. Keep it up, girl.

2008-05-08 @ 23:05:41
Postat av: Mia

Ha det så kul! Här ska vi också grilla ikväll, ska bli jätteroligt!

Flyttlasset går till månadsskiftet... L

2008-05-09 @ 08:05:24
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0