Varför bloggar du ???

Varför bloggar jag ?

 Det är en fråga jag ofta får

Jag bloggar först och främst för min egen del ,pga att jag tycker det är roligt!

Men också för att jag tycker det är ett toppen sätt att hålla kontakten ,med mina vänner,som jag inte träffar eller pratar med dagligen ...Hålla dom uppdaterade i både bilder och skrift.


Varför har jag inte lösenordsskyddad blogg?

Jag tycker det är roligt att möta nya människor genom bloggen ,det kan vara kul att bara hoppa runt bland en massa bloggar och skulle alla ha lösenordsskyddade bloggar så försvinner ju den möjligheten..


Varför måste jag godkänna kommentarerna innan dom publiceras?

För att fortfarande finns det trångsynta människor, som skrev taskiga saker pga jag valt att på bloggen som i livet leva som öppet HOMOSEXUELL !!!


När man sen ser på antalet besökare och jämför det med ,hur många kommentarer som lämnats, så inser man ju att många fler än jag trodde läser min blogg &det är ju roligt..


Baksidan av bloggandet är att det finns  vissa som jag inte tycker borde läsa min blogg, pga att dom drar sina egna slutsatser av mina bilder vad jag skriver osv men i slutändan får det stå för dom,jag står då för allt jag skriver och visar här...


Så Välkommna åter alla RIKTIGA VÄNNER,blogg vänner ,nyfikna ,nära och kära och alla andra !!!

image1515
MOTLEY CRUE  "Sinners and Saints"

Kommentarer
Postat av: Micke

Ja du annika, många av mina vänner är öppet homosexuella, och ibland har de fått skit för det, men de är MINA vänner, den som gör något emot dem gör det emot mig!
Detta är 2008, dags att människan börjar lära sig acceptera istället för att döma folk oavsett vad det gäller!!

Stor kram!!
:)

2008-03-24 @ 11:50:59
URL: http://beckfjall1.blogg.se
Postat av: Mia

På dom, lillan! ;-)
Men krya på dig först...

2008-03-24 @ 12:13:34
URL: http://www.matmia.blogg.se
Postat av: kicki

Usch har du också blivit förkyld, min har suttit i i snart 2 veckor och jag är tät så jag tror jag skall få hjärnblödning ibland...hjälper inte med näsdroppar...men snart så....hoppas.....
Krya på dej

2008-03-24 @ 12:42:06
URL: http://kickilettenstrom.blogg.se
Postat av: Nilla

Tack för titten..Nyfiken som jag är kollar jag tillbaka ..jag älskar snö,kyla,is så har det bra

2008-03-24 @ 17:58:10
URL: http://fnilla.blogg.se
Postat av: Margaretha

Hej svejs...kul med en ny bekantskap....särskilt om du e kattvän som jag....
Ja det här bloggandet är verkligen roligt, som ett gift nästan.
Har kommit på mig med att drömma bloggning,,,,fattar du va knäppt ???
Skit samma för kul är det i alla fall.....
Kram
Margaretha

2008-03-24 @ 20:21:02
URL: http://catfriend.blogg.se
Postat av: Lizaloop

Just precis, vad MÅÅÅNGA det är som läser ens blogg, å vad många det är som läser den som inte alls tror att man vet att just dom läser den, hehe det är nästa allra roligast!
bara synd att inte fler kan kommentera!!

2008-03-24 @ 21:11:09
URL: http://www.lizaloop.blogg.se
Postat av: carola

fint skrivet !

2008-03-25 @ 10:49:27
Postat av: Snejky

Dax & lämna ett spår.
Tycker de e roligt & kika in på din blogg emellanåt.
Hoppas allt e väl me dig kära vän.
Ses & hörs.
Din vän för alltid

Snejky.......

2008-03-28 @ 08:00:31
Postat av: Tiniuselina

This is a very interesting website, I have added it in my favourites. Keep up the good work.

2008-09-15 @ 09:18:34
URL: http://tiniuselina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0