4 sekunder...nä men 29 .....

Äntligen ett litet smakprov från Mötley crues nya cd & singel....även om det bara är 29 sekunder tycker jag det låter underbart...smakprovet nedan...
image1532
Igår läste jag Lemmys bok "white line fever" den var bra,tack för lånet Pernilla !

Jag såg oxå på Judas Priest dvdn "electric eye" så kul att se priest från 1975 Rob Halford smal och i långt hår..
Hoppas han släpar sej hit i sommar på EUROPRIDE ,det skulle vara nått...

Jag ringde just min flickvän i all upphetsning över att ha hittat ett smakprov av nya Mötley,hon var måttligt intresserad....ringde mamma nja hon var inte heller så impad,då får jag ett sms av brorsan -nya In Flames e grymmt bra &har du hört mötleys nya singel HURRA nån som fattar va de handlar om ...måste genast smsa min Mötley vän Robert oxå....det blir nog en bra dag de här med ...
MOTLEY CRUE THE SAINTS OF LOS ANGELES

Kommentarer
Postat av: Micke

Japp, är här, Whiteline fever är en av de bästa böckerna jag läst, judas dvd-n där har jag precis beställt!!

Nu ska det lyssnas på mötley!!
Kramis

2008-03-27 @ 15:40:57
URL: http://beckfjall1.blogg.se
Postat av: Borthy

Har inte läst boken och inte riktigt hittat fram till dina killar än men... :-D
Hoppas att du får en bra fredag och att din väntan efter hela plattan inte blir för lång!
Nu skall jag kolla lite här i din blogg vad du hittat på på senaste tiden. Kram

2008-03-28 @ 08:34:58
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: Ice Lady

Låter lovande med det lilla man hörde! Ska bli spännande att höra alla låtarna! ;-)

2008-03-28 @ 13:11:47
URL: http://icelady.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0