Snart e det helg igen ...

Phuuuu säger jag bara , om dagens arbete jag har målar tvättat hela garaget tak väggar golv & mej själv ...Tur att jag har en snäll arbetsgivare som skjutsade hem en väldigt blöt Annika !!!

Mina arbetsbyxor genomblöta såsom skorna & tröjan oxå !!!!

Det  blev en latmans lunch då jag kom hem ...

men gott var det !

Nu har jag fått hem Japan cdn oxå ,den innehåller en dvd +2 extra live låtar en poster fick man med oxå !


Igår läste jag på nätet om The Demon Gene Simmons , jag ser oxå hans Family jewels på tv 400 , iallfall så läste jag om hans berömda sextape ,han som skryter med att ha varit med hur många brudar som helst !!! Nyfiken som jag är letade jag upp den på nätet och HAHAHA ja vad dom ser hos denne Demon fattar jag inte ??? men vill ni ha er ett gott skratt så titta här , och en fråga efter att ha sett den e han inte kännd för sin tunga HAHAHAHAHA och lyssna på låten i bakgrunden I wanna know what love is .... HAHAHAHA jag skrattade hela kvällen , trött och lätt road !



Dagens video till min älskling Sus som fyller år idag , Grattis !
Charta 77 "lilla björn och lilla tiger"

Kommentarer
Postat av: Mia

Fy 17 vad tråkigt det är med allt underarbete, men det måste ju göras. Det blir bra sen :-)

2008-06-26 @ 22:15:12
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Lizaloop

ja men du måste ju varit väldigt ren om du badat i målartvätt, det är ju stadiga grejer det!!!

2008-06-27 @ 09:58:02
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0