Nationaldagen

Jag började den med att gå och jobba några timmar !!!
   

Sen när jag kom hem var alla katter här hemma och väntade på mej !



Nu ska jag förbereda middan, falukorv och vitt vin HAHAHAHA vilken nationaldags middag nån som e sugen !


Ny poster beställd från fancluben och nä jag har inte hängt den snett höll kameran konstigt *L*

Ha en trevlig Lördag allihopa


Motley crue - Hell On High Heels

18 dar kvar tills MÖTLEYS nya cd släpps i Usa 12 tills den släpps i Japan ,jag har såklart förhandsbokat !

Kommentarer
Postat av: Lucas

Ha en bra dag med allt vad nationaldagen innebär.. Finsk Korv och ÖL och spanskt vin och sist men inte minst kanske en italiensk pizza.. kram Lucas

2008-06-06 @ 15:48:57
URL: http://lucas1962.blogg.se/
Postat av: kniven

släng korven åt räven!! vinet däremot är ju en väldans bra grej att förtära...mvh johan

2008-06-07 @ 00:42:04
Postat av: Pernilla

Ah, det här kortet menar jag ju på kissen. Zelda va? Så otroligt fint!

2008-06-11 @ 00:31:14
URL: http://prude.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0