Meh de skulle ju bli en bra dag !!!!

Idag har jag spacklat väggarna i garaget... Eller ja nästan allt i allfall.......
  
Ja som synes det behövs... Jag e hyfsat nöjd med mitt jobb, jag som bara spaclat igen spikhål innan de här !
Men så kom då JÄTTE SPINDELN  "Hubert" & sabbade för mej, min arbetsgivare var på annat håll och jag VÄGRAR spackla där spinden kom fram bakom ett rör.... så de blir någon annans jobb imorrn.

Idag e ju då den stora dagen då Mötley Crue´s cd Saints of Los Angeles släpps, så jag skynda mej hem till brevlådan men NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ  ingen cd där, kollade mailen & den e postad idag kommer imorrn GRRRRR.

Jag hade fått ett paket avi mina LP plastfickor har kommit men måste hämtas i Vindeln !!!

Nä de känns inte som min dag idag.....

Nu ska jag göra som  Miss.Sixx & Zelda , sova på saken !


Hoppas alla ni andra haft en bättre dag ....
Methods of Mayhem - Proposition F*ck You

Kommentarer
Postat av: ejmis

Den som väntar på något gott ;)

2008-06-24 @ 18:23:16
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0