Helg igen hurra...

Idag har det och ska det firas att jag blivit moster, det började redan på jobbet !!! Fick mej en Cider till kaffet kl 06.50 HAHAHA men så har det gått bra att måla idag oxå , första varvet på golvet e nu klart, och på väggarna sitter skyddstejpen kvar jag har INTE målat så ojämt som farsan trodde !




I rena farten igår , då jag gick hemma och väntade på besked om allt gått bra för syrran på bb, så började jag städa i garaget , skruva ner hyllor osv så OJ hur det ser ut där idag ...men ääähh de löser sej ikväll e jag LEDIG !


Önskar er alla en trevlig helg.

Tina Turner Steel Claw Live

Kommentarer
Postat av: Ice Lady

Ska du måla om i ditt garage nu? (Fått inspiration från jobbet? He he he...)

2008-07-04 @ 20:27:57
URL: http://icelady.blogg.se/
Postat av: Mia

Vilket energiryck du har fått! Fast sån't går lätt över... ;-))

Träffade en gemensam bekant på jobbet igår kväll, 20 år sen senast...Kicks!

2008-07-05 @ 07:23:32
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0