Brrr ingen värme idag heller...

Idag blev jag hundvakt till lilla Lovikka, Mors fars ska åka ner och titta på barnbarnet för 1a gången i eftermiddag , Lisa & Peter är där nu ...ååå jag vill ju oxå åka ner och se lille Leonard, men jag hoppas kunna åka under veckan som kommer , och känner jag Lisa rätt lär hon ju ha tagit en massa kort idag ! Så min första bild av honom lär ja få se på Lisas blogg !!!




Jag har roat mej med att tvätta stora mattor utomhus idag men brrr så kallt det är ..
 
längtar efter solen ...och värmen !

Nu e det bara 23 dagar tills jag åker ner till STOCKHOLMPRIDE  eller iår e det ju EUROPRIDE....

Motley Crue & Skid Row - Rock N Roll

( Min polare Tommy äger nu jackan som Vince har på sej i den här videon.)

Kommentarer
Postat av: Kjartaninga

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.

2008-09-19 @ 14:16:15
URL: http://kjartaninga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0