ÄNTLIGEN HELG .

Phu tror snart jag kan öppna städfirma... Men det blir fint ...


Sen är det då bara resten kvar ...
idag har jag dammsugat massor igen ...


ja de var dom 2 som e dammsugade klart, bara MASSOR kvar finns hur många korridorer som helst , igår lyckades jag inte hitta den jag skulle städa ...eehh ja det e sant !!!

Mitt Mötley liv lever oxå fick hem en spansk promo i veckan ...


Nu ska jag lägga mej och vila med missarna och ladda inför kvällens Rockband övningar ..



( Mia jag jobbar nog hur länge som helst till, men nästa vecka har jag semester , så jag e nog ingen att räkna med vad gäller jobb!!! )

Trevlig Helg önskar jag er alla !!!

Running Wild

Kommentarer
Postat av: Anna-Maria

Oj, vad du jobbar och sliter...det är ju hur mycket som helst att städa där! Duktig!!:)

2008-07-26 @ 18:04:24
Postat av: Mia

Hmmm...det ante mig ;-)

Vet du, jag har inte den blekaste aning om var sanatoriet ligger! L Det vore kul att se det nån gång..

2008-07-28 @ 07:39:46
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Lisa

Där kan man verkligen gå vilse...det är STORT!

2008-07-28 @ 08:44:56
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0