Onsdag kväll....

Efter en trevlig men regnig och slaskig dag i Vindeln,med fika hos vänner,lunch med arbetspolarna,kaffe hos mamma...

Så kom jag hem och till min stora förvåning så e tydligen jag och han som sköter om sandningen efter "min" väg tydligen polare igen eller nått,för han hade för en gångs skull sandat ända fram till mitt hus *L* HURRA  !!!

Eftermiddan och kvällen har mest bestått av Trevliga telefon samtal med RIKTIGA VÄNNER !!!

Och äntligen började Mord i sinnet på tv 4 igen men gggrrr inget avslutande avsnitt ...

Nu väntar sängen för min del vill ju vara helt frisk till helgen *L* såklart !!!

image1234

Ha en trevlig kväll och en God natt !



Blind Guardian .....

Kommentarer
Postat av: Lisa

ja vi får väl se när vi vaknat imorgon när det blir en liten vindelntripp!
Du vet väl att det är soptömning!

2008-01-16 @ 22:15:40
URL: http://www.lizaloop.blogg.se
Postat av: Pernilla

Men skit då! Då hade Patrik rätt, det var nya avsnitt av Mord i Sinnet. Jag missade det :-(

Japp, kurera dig ordentligt nu! :-)

2008-01-17 @ 11:30:41
URL: http://prude.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0