Torsdag snart helg igen ...

Idag hade jag då tänkt titta på två musik dvds ,efter att ha tagit en en massa ved och fixat med tvätten ,men istället hamnade jag hos Lotta ,drack kaffe och hjälpte henne färga håret...

Ikväll ska jag och lyssna på min kusin "Bempa",som varit och jobbat med nått slags fredsarbete i Guatemala & Mexico,
för er som är intresserade så är det kl 18.00 på församlingsgården i Vindeln.

Sen blir det givetvis att titta på ett av mina favorit program på tv Criminal Minds !
image1406
Bempa

Mina dvds som får vänta till en annan dag ,kan kanske vara skönt att titta på efter schlagern på lördag !!!

Jag  har 2 nya cd skivor att rekomendera oxå dom är bara såååå bra ...


AYERON "01011001"
BULLET FOR MY VALENTINE "SCREAM AIM FIRE"

Ha en bra kväll allihopa & välkommna alla som vill vara med på våran minnes kväll imorron kl 19.00 här hemma hos mej !




Life Of Agony "Let´s Pretend"

ps info om fotoboken i förra inlägget finns under de i kommentarerna !

Kommentarer
Postat av: Mia

Kommer direkt! ;-)

2008-02-21 @ 18:14:54
URL: http://www.matmia.blogg.se
Postat av: Charlotte

Jag hittade "Some kind of monster"-dvd:n för 49:- som jag ska titta på (igen) i helgen.
Nu är det ny tävling på min blogg, hoppas du vill vara med.
Trevlig helg!

2008-02-22 @ 13:12:27
URL: http://www.charlotte.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0