Torsdag kväll å hunddagis har stängt !!!

Dagen med båda hundarna gick bra...phu va skönt det är att bara ha hundar till låns ,jag e så nöjd med min lilla kisse panther !
image1354

Ikväll roar jag mej med att titta på QX GAYGALAN på tv 4 ...
image1358

Imorron är det begravning för min Far-far,och det blir många kära återseenden bla min kusin Bempa som varit i Guatemala &Mexico i 11 månader och min pappas kusin Lotta ,som jag inte träffat sen i sommras ,kusin Ullis och barnen ...mfl ! så den här begravningen blir nog mycket glädje ,trots att det är ett farväl !

Så välkommen Lotta ,sååå kul att du vill bo hos mej i helgen !

Jag har oxå shoppat lite mer kunde inte motstå denna zip hood tjöja från Mötley shoppen *L*


Önskar er alla en Trevlig kväll !



Dagens video till Lotta L   vi ses imorrn !

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

Vi "datar" karlarna ser efterlyst och barnen sover! Som det skall vara!

2008-02-07 @ 21:17:20
Postat av: Ice Lady

Vilken hund blev du nu då? :-P
Och vad sa hon du skulle ringa till? :-P

Hrm... Du LOVADE ju faktiskt att göra ovanstående, och man ska ju hålla vad man lovar! :-D

2008-02-08 @ 14:05:14
URL: http://icelady.blogg.se
Postat av: Mia

Då blir det en fin helg, trots begravning, ha det gott, lillan!

2008-02-08 @ 19:51:16
URL: http://www.matmia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0