Snö över allt !

Idag trodde jag att förkylningen börjat ge med sen ....men efter en shopping runda i Vindeln är jag nu helt slut med så Näääääääääää frisk är jag nog inte än .

Även om jag inte gillar snön som ligger på min tomt så är det otroligt vackert ute nu ...

Brevlådan var ett tag sen jag besökte!

HIttade julkort från brorsan& Monkan.. TACK och som du vet skickar jag inga...

Zelda på långtur ( hon brukar knappt lämna trappen)



Min julgran ,som katterna älskar att riva omkull,det är ett heltids jobb att räta till grenarna .


Nu ska jag och Sixxan titta vidare på serien Merlin och käka lite lunch...


AG90 förlåt jag han inte förbi idag ,men jag önskar dej en underbar JUL !


Blind Guardian - Bright Eyes

Kommentarer
Postat av: Mia

Har du gjort headern själv???? Det blev kanonbra, juuu!!!! Bara vila dig nu....

2008-12-22 @ 16:34:36
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Sotarlena

Här har du en till som ligger och snorar till jul. Det var en ansträngning att handla julmat som vi gjorde idag. Hur kul blir det att inte orka nåt på julen.GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR!

2008-12-22 @ 17:40:59
Postat av: Lennart

Om du vill får du gärna skicka hit en laddning snö, det ser så grått och trist ut här.

2008-12-23 @ 15:38:48
URL: http://trannel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0