Slut ork kvar....

Denna förkylning är ingen lek, och shit så irriterande att inte orka göra så mycket !
 Jag har lyckats tvätta sen vi kom hem , sen har jag inte gjort så mycket mer...
Hoppas bara vara frisk till Jul , då jag iår ska bjuda släkten på jullunch här, sen blir det att gå upp till L8 ,Fredde, Alexandra ,Tina & sen får vi väll se vem eller vilka som dyker upp !

Idag har jag haft kaffe främmande , alltid trevligt med lite sällskap,

Först kom Peter som varit snäll och skött om mina katter då vi varit i s-holm.
jag frågar honom-
Gick det bra att ge Zelda & Sixxan p-pillerna ?
Oj de gjorde jag nog inte.....
Vaaaa oj då shit ja men de går nog bra eller...

hmmmmmm ja Liza blir det kattungar igen får du ALLA.

Dagens nästa kaffe gäst kom och lämnade igen hårdrocks t-shirt väst nitarmband (som hennes dotter lånat) till maskerad ????
Jo festen hade varit lyckad och kläderna oxå, lite kul mina vardagskläder funkar på maskerad .
Jag känner mej utklädd utan dom !


Jag måste ju säga att samarbetet mella Mamma Sixxan & stöd Mamma Zelda funkat, över all förväntan,som synes på kortet har nu mer stöd Mamma Zelda fått mjölk,kattungarna och sixxan som får vila e så nöjda.


På tal om katter, Dagens gulligaste historia hittar ni här!

Imorron blir det en sväng till Vindeln, nu blir det tbx till soffläge.....

Disturbed - Prayer

Kommentarer
Postat av: Mia

Nä men, det var då en eländig förkylning!

2008-12-21 @ 17:38:09
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Men jösses vilken seg förkylning du har!

Hahaha, tänk om det blir kattungar igen! Ja, det borde ju rimligtvis bli Peter och Lisa som får alla! :-)

Här har vi haft barnkalas för Alice (som fyller imorgon)så nu blir det till att tippa omkull i soffan snart.

2008-12-21 @ 19:00:31
URL: http://prude.bilddagboken.se
Postat av: Lizaloop

Nä nä nä jag har inget ansvar för dina katter......

Pernilla får alla för hon tog ingen sist...

2008-12-22 @ 12:09:51
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0