Julklapparna klara !!!

Hurra Äntligen e alla julklappar ,uthämtade, betalda & inslagna ( Och Näää jag tycker inte om att slå in julklappar eller paket så Förvänta er inga vackra klappar på utsidan ) !

Jag e fortfarande sjuk så nu blir det soffläge...


Igår tittade jag och L8 ( jo det e sant!!!) på Hockey pga att Krille var med i studion !

Ser du Krille bildbevis att vi tittade , & jag måste säga du e lika bra som jag på att prata och ta för dej ! hahahaha 

Sen försökte jag få i mej lite käk & det svåraste var att ha det för mej själv ...

Men såklart så fick dom smaka sen...


Önskar er alla en Trevlig Fredag kväll....
Nån snäll typ kan ju ta en glögg eller flera åt mej !

Dagens Video Tilll Min Dr.Phil..............

Paradise Lost -Erased

Kommentarer
Postat av: Mia

Undrar om inte du behöver den där glöggen själv!!!

KRYA PÅ DIG!!!

2008-12-20 @ 06:13:38
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Ice Lady

Ja huvva för hockey... Han e ju med i kvällens sändning också (och har LOVAT att han ska försöka ta sig fram och prata)... Synd bara att det är så lite prat och så mycket dålig hockey... Sverige sög ju så hårt man bara kan göra... Skämdes ju för att vara svensk! :-S

2008-12-20 @ 15:57:48
URL: http://icelady.blogg.se/
Postat av: Lizaloop

Ja men se jag ser honom ju!

Jag håller på att förbereda plankstek, peter har åkt å handlat lite förnödenheter, sen blir det väl tv och kanske lite mousserande vin, har ju kvar en flaska sen bröllopsfesten för 1,5 år sedan ;)

2008-12-20 @ 16:25:57
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0