Rock´n´Roll Weekend...


Tror jag har helgen räddad  *L*

Så skönt med helg, i veckan har jag verkligen längtat efter helgen...

Ibland blir jag enormt less på mitt jobb ( jag e glad att jag har ett jobb & tack vare de kan jag ju nu snart tatuera mej
, åka på Vince Neil osv ) och jag tycker om alla människorna jag jobbar med, men trots allt när det inte synns från en dag till en annan hur man städat, hur kan folk vilja bo så ??? ska de va så svårt att hitta av soptunnorna  !!!

Och när folk inte fattar- 
ett exempel  - dom små köken får inte användas låsen e till och med bort plockade från dörrarna,när man kommer dit e det uppbrutet fullt med matrester överallt och spisen e helt svart..

Idag när jag städade var det spytt i ett handfat och lämnat GRRRRRR

Önskar jag kunde säga några väl valda ord på kinesiska (för jag kan ju inte springa och leta tolkarna hela tiden, och jag tror inte dom hade översatt mej ordagrannt idag)..

What ever !#xx !/% #  nu e det helg , och glad blir man ju på en gång då man öppnar dörren hemma och blir Välkommnad av en jamande liten kör..




Puma



Nu ska jag gå en sväng till Elvis ..

Önskar er alla en Trevlig Helg

Dagens video till  AG 90 (hör av dej ! )


AC/DC Rock N Roll

Kommentarer
Postat av: Anna-Maria

Kul att se dig Annika....tänk att vi sågs just där! hehe...önskar dig en riktigt trevlig helg, kram!

2008-08-29 @ 18:17:48
Postat av: Mia

Hörru, den där Puma är ju för söt! L

Klart du blir less, åker dom inte hem snart????

Jag är ledig på söndag, tisdag och onsdag, så det går ingen nöd på mig :-))

2008-08-29 @ 19:40:45
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0