Mer än halva arbetsveckan avklarad...

Nu längtar jag verkligen efter helg, sovmorron och att ha de rent och snyggt omkring mej, inte som på jobbet...eller ja renare blir det ju men det räcker inte så länge, allt jag städade igår syndes knappt idag..

It´s a long way to the top...

Igår fick jag ett mail av min käre kusin Bempa han skickade med en länk till en artikel som handlar om min Far-fars bror, Fingal ... artikeln finns här ..och heter "pappa var inte spion"

Dagens katt kort Roxy och Lila inte på väg åt samma håll HAHAHA


Dia Psalma - Tro Rätt, Tro Fel

Kommentarer
Postat av: Mia

Kan dom inte hålla rent efter sig????? Trist... :/

Nu börjar det snart bli dags att komma och hälsa på, eller hur? Även om det är mycket kvar att göra här...

2008-08-27 @ 21:00:32
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0