Vilken TUR jag har ..

Efter en riktigt Trevlig lördag kväll hos L8 Fredde & Alexandra  (planterat om blommor & käkat grillat så gott )...Och en  buzz söndag...nja där var jag ingen stor vinnare men övning ger färdighet eller nått !

Idag har jag & L8  gjort den årliga målningen av hockey sargen i ishallen ...så fint det blev ..tyvärr hade jag ingen kamera med mej men syster Lizaloop var förbi imorrse med kamera *L*

TACK L8 för blommorna  middan och hjälpen idag ...

Nu till min TUR som håller i sej ,jag vann ju pengar förra veckan och nu har jag vunnit hos Charlotte ....HURRA !


80-tal med NIGHTRANGER ...

Välkommna på Raketfest på onsdag (för och efterfest till majbrasan ....)

Kommentarer
Postat av: Ice Lady

Ja, du måste ju lägga upp bilder på hur du numera ser ut (tills du ömsar skinn)! Ha ha ha ha...

2008-04-29 @ 11:26:02
URL: http://icelady.blogg.se
Postat av: Pernilla

Är det du som har övertagit min tur nu? :-)

2008-05-03 @ 09:57:13
URL: http://prude.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0