Vilken Torsdag ! ! !

Har jobbat hela dan igen vickat och tjänar pengar , vi gjorde pumpa soppa idag det var nått nytt men det var riktigt gott *L* sen var jag och handlade mat med Mamma lämnade morsan och gick på bolaget *L* käkade Middag hos mors fars,dom var snäll och körde hem mej med allt jag handlat (dom fick kaffe &kakor) som tack !!!
Nu har jag just lagat lasange och tacos .....
phu nu blir det en öl ,en dusch och en SÄNG !!!
image959
Panther var rätt less på vänta på mej åkte vid 6 tiden och kom hem vid 18 tiden ...
image960
imorrn kommer Emlan och hennes polare ,(Emlan gav mej det här hjärtat för x antal år sen !)
image961 SKÅL imorrn e de äntligen fredag !


Kommentarer
Postat av: Lizaloop

hur lagar man tacos i förväg? steker köttfärs eller?
Har ni kvar nån pumpasoppa? det vill jag smaka!

2007-10-25 @ 20:44:41
URL: http://www.lizaloop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0