Torsdag kväll... crime night !!!


Idag när jag kom hem från jobbet ,var det strömmavbrott här ...inte mycke att göra då !!! till och med lilla svea var trött,hon kom inte ens och mötte mej vid dörren! så jag gick och la mej med henne i soffan och vaknade nyss !!!
(ja ja de lär bli en sen kväll innan jag kommer isäng men SKÖNT var det att sova ...)
image986

Rena halloween stämmningen i min soffa *L*

image987

Svea har bestämt sej för att fortsätta sova,jaha då får jag väll laga mat själv då ....




Det här e imponerande kolla in Bianca !!!

Kommentarer
Postat av: Mia

Man blir såå impad! Visst är dom duktiga, de små liven...

2007-11-01 @ 20:30:16
URL: http://matmia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0