Det funkar utan lussebullar & pepparkakor !!!

Ja att dricka glögg .. Middan står i ugnen ,vinet i kylen ! Nu e de helg ...Igen *L*
image1026
image1027
Rätt suddig bild men de lär jag oxå bli så ,What ever *L*


Önskar er alla en trevlig helg !

(jag kan inte vara gladast i blogg sverige alla dar !!! )

Vraket.

Bärga vad du kan från det här vraket

det finns en spillra av mitt forna jag

Ta då med mig hem gör mig vacker

låt mig sova i din säng ett tag, låt mig sova ett tag


säg minns du hur det är jag brukar vara

minns du hur stabil jag var igår

nu är jag påväg att lösas upp till ingenting

för dagen har varit prövande och svår

kanske onödigt svår


Bärga vad du kan från det här vraket

se på mig kisande, se mitt bättre jag

Se med blida ögon, klarögt vaken

inse att jag bara haft en liten motig dag

och det kan vem som helst ha

men du kan enkelt göra allting bra


Men mig ska du inte tycka synd om

du vet väl hur nöjd jag brukar va

Jag tror att du ställs i min väg för att du

kan återställa allt så allt blir bra.

Du kan enkelt göra allting bra


för nu ska du säga följ nu med mig

nu ska du säga ta min hand

säg att du begriper du förstår och allt det där

säg att du har känt precis såhär ibland

säg att du har känt såhär ibland


Bärga vad du kan från det här vraket

se på mig kisande, se mitt bättre jag

Se med blida ögon, klarögt vaken

inse att jag bara haft en liten motig dag

och det kan vem som helst ha

men du kan enkelt göra allting bra


Bärga vad du kan från det här vraket

Säg turen vänder ska du se

Lova när jag somnar att du vakar över mig

så att inget mera ont ska kunna ske

nu ska inget mera dumt få ske

säg mig att du lovar mig det


Bärga vad du kan från det här vraket

se på mig kisande, se mitt bättre jag

Se med blida ögon, klarögt vaken

inse att jag bara haft en liten motig dag

och det kan vem som helst ha

en liten motig dag, det kan vem som helst ha

men du kan enkelt göra allting bra


text Lisa Ekdahl

Kommentarer
Postat av: Lisa

monika har ring och var såååå nöjd och glad!
en blomstercheck kom i posten idag.
..hon hade ju fler ideér oxå på andra sagor :)

2007-11-16 @ 18:04:06
URL: http://www.lizaloop.blogg.se
Postat av: Tomtens Dotter

Glögg och mötley crüe! Lysande kombination :)

2007-11-16 @ 18:08:17
URL: http://tomtensdotter.blogg.se
Postat av: kicki

Ha nu en skön helg och tack för att du bad Lisa hjälpa mig med blogg sidan...den belv superfin..
kramen på dej från kicki

2007-11-16 @ 19:04:48
URL: http://kickilettenstrom.blogg.se
Postat av: Lisse

Jag blir glad att se att du har lite grönsaker i kylskåpet!!

Ha en nice helg!!

2007-11-16 @ 22:19:19
URL: http://www.lisses.blogg.se
Postat av: DynamitD

Tjing! Kul du kollar in hos mig ibland!Måste tillstå
att jag gillar layouten hos dig bättre! Snyggt!Ditt kylskåp verkar f.ö välfyllt.... Kram på dig och akta dig för Lisa Ekdahl texter. Tung skit det där....;-)

2007-11-17 @ 11:25:05
Postat av: Lily Mae

Din sida blev skitsnygg ! Måste beklaga det med Svea, du har himla otur med dina katter,suck ..
Men skål, o ha en trevlig helg !

2007-11-17 @ 12:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0