tjej ,lesbisk och över 30 !!!

he he lät nästan som en kontaktannons..

ibland skulle jag vilja ha en tshirt där det stog just så ,tänkte berätta en del saker jag råkat ut för sen jag fyllde 30...

1. jag och min yngsta syster är och handlar inför en fjäll resa,vi står och diskuterar vilket myggmedel som vi ska köpa,en äldre man kommer fram klappar mej jpå axel och säger lyssna nu på vad mamma säger !!!!

och vad jag då önskar jag sagt :du det där e min lilla syster inte min mamma jag e 7 år äldre än henne !

2.jag och en polare ska ta bussen hon ska betal för oss båda men chaffören tar bara betalt för en ,ja sa 2 säger hon då säger chaffören -oj förlåt jag såg inte att du hade din son med dej !!!

va jag önskar jag sagt :du det skiljer 3 år mellan oss och jag e TJEJ...

3.på mitt förra jobb kommer en försäljare hälsar glatt och säger till mej ,så du är här och praoar?
men nä inte direkt säger jag.

vad jag önskar jag sagt: NÄ jag har jobbar här i  11 år !

4.jag och min ex flickvän sitter och vänta på tunnelbanan ,jag sitter och röker då går en kille förbi och säger
jaha nu får till och med barnen röka inför sin mamma

vad jag önskar jag sagt:du det här är min flickvän inte mamma,skaffa glasögon grabben  !!!

5.går in på konsum för att handla kommer till kassan så säger tanten surt har du leg ? för vad säger jag ?
du det e faktiskt 18 år på cigaretter ,eeh nä jag har inte det ,då blir det inga säger hon då ser jag en arbetskompis ber henne komma till kassan hon intygar jo hon e över 18 ...

vad jag önskar jag sagt: du jag fyllde 18 för 13 år sedan !

6.går in på tjejtoan på en krog inne i stan ,där vänder sej en tjej om och säger du hallååå de här e faktiskt tjejernas ...
vad jag sa -ja nog fan vet jag det ggrrr

7.kliver på bussen chaffisen säger 1 barn ja säger jag och åker för nästan halva priset !!!
ibland e det en fördel att se ung ut ,men barn biljett då ska man vara under 16 jag blir 34 !!!


Det var en del av alla saker jag varit med om sen jag fyllt 30 ,det e ju roligt nu så här efteråt men många saker var det inte då dom inträffade ...

image208

Kommentarer
Postat av: micke

Jag minns hur jag som lagbas för en massa år sedan står inför gruppen vid uppstart o meddelar att vi ska ha en övertidare denna natten en "snubbe" vill jag minnas att jag uttrtckte det... Gubbarna lutar sig fram o meddelar viskande att det är en tjej!

ojojoj, va dum jag kännde mig, hon var just på väg in då så jag vet inte om hon hörde det, men vi hade en fin relation från den dagen... vågar nästan säga att lesbiska tjejer "Rules"...
En sån underbar människa hon är.

Ha det fint och kram på dig!

2007-05-10 @ 13:34:41
URL: http://beckfjall1.blogg.se
Postat av: ZIkkan

HAHA.....grymt skoj syrran! :) kram kram

2007-05-10 @ 15:22:31
Postat av: MO

Du ska nog vara glad ändå, tänk om det var på andra hållet. Fast jag förstår om syrran din blev lite putt om nu någon tror att hon är din mamma, det hade jag blivit...Ha de bra, Maria

2007-05-10 @ 16:12:16
URL: http://medaljongen.blogg.se
Postat av: Nette

Men tänk vad härligt - tror nog att det är smått irriterande just när det händer men efteråt är det ju en bra historia. Synd om din bekantskapskrets förstås....som hastigt blir jättegamla i ditt sällskap! :)

2007-05-10 @ 16:57:21
URL: http://enkelmenrar.blogg.se
Postat av: Mia

Men Annika, du ser ju inte ut som 34, var glad för det du...Säger skrynkliga mamma Mia

2007-05-10 @ 17:47:29
URL: http://matmia.blogg.se
Postat av: Annelie

Hmmm. sluta skryt;) Haha, nej det är klart att det kan vara jobbigt i vissa situationer om det blir misstolkningar, men nog tusan hade jag varit överlycklig om någon bett mig om leg;)
Kram på dig och ha det fint

2007-05-10 @ 18:16:21
URL: http://rospinglan.blogg.se/
Postat av: Lisa

haha här kommer "mamman", ja jag får ju hoppas att gubben på konsum tyckte att du såg ung ut.... eller ser jag ut som 50.... *hjälp*

2007-05-10 @ 18:17:51
URL: http://www.lizaloop.blogg.se
Postat av: Annisen

Hahaha... gött att det inte bara är jag som åker på barnbiljett fortfarande..;o) Trösten blir när vi är 65 och fortfarande ser ut som 25! Skrattar bäst som skrattar sist.. //häpp

2007-05-10 @ 21:54:49
URL: http://www.annisen79.blogg.se
Postat av: jojo

Shit!!! Du är så fin! Jag älskar ditt hår! Din blogg äger! =)

2007-08-20 @ 17:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0