lite okända saker om mej ....



1.jag har sett filmen Reform school girls mer än 20 ggr ,jag älskar wendy o williams
trist att hon valde att avsluta sitt liv...

2.jag har varit med i ett dating progran på tv 3 (1998)som hette "vill ha dej " det var nyss listat i aftonbladets söndags bilaga som ett av programmen vi glömmt HA HA ja jag kan tro det

3.jag har haft på mej byxorna som mick mars har i "smoking in the boys room" videon !!!

4.jag äger alla skivor med suzzies orkester utom en och spelar dom ofta (tycker suzzie tapper e sveriges bästa text skrivare)

5.jag har stått på scen med MANOWAR sångaren lyfte upp mej på scen och sa -YOU ROCK HARD GIRL sen bjöd dom på bärs backstage och jag fick en trummpinne

6.jag har skakat hand med jason som spelade bas i METALLICA och som sen spelade med Tommy lee i rockstar supernova.

7.jag har varit anställd som paltbagerska

8.jag blev bjuden på efterfest med Meat loaf 94 men var för ung för att komma in...

9.jag har träffat MOTÖRHEAD ,skulle sen gå på efterfest med dom då hade jag åldern inne men legitimation hemma :(

10.jag har haft en älsklings katt som hette kim döpt efter kim wilde efter som jag tycker hon e sååå snygg.

image334

Kommentarer
Postat av: Annelie

Haha inte illa:) Gillar också Suzzi Tapper.Vilken skiva har du inte? Jag hade också alla skivor till den tiden jag blev av med alla mina backar som jag hade dom i:(
Fick låna ett förråd och allt försvann+flickornas bebisfiltar m.m
Vilket rolilgt liv du verkar ha haft=) Ha en fin kväll!

2007-05-24 @ 19:18:23
URL: http://rospinglan.blogg.se
Postat av: Cinapina

Tack för ditt besök hos mig..
Tittar in här igen i helgen när jag har det lite lugnare runt mig..
Ha det gott
Cinapina

2007-05-24 @ 19:55:20
URL: http://blombergskan.blogg.se
Postat av: Cina

Åh tänk att du träffat Jason i Metallica! Det ska jag berätta för maken, han bara älskar Metallica och nu kommer han bli grön av avundsjuka ;)!

2007-05-24 @ 19:56:32
URL: http://cinamedmera.blogg.se
Postat av: Nette

Wow - inte illa...du har hunnit med ganska mycket! Snart har du bara ELVA dagar kvar! ;)
Kram,
Nette

2007-05-24 @ 20:27:50
URL: http://enkelmenrar.blogg.se
Postat av: Mia

Har du fler hemligheter, Annika?? *L*

2007-05-24 @ 21:14:28
Postat av: T-bone

Tja!Fan va Mötley prylar(Är såååå in i helvete avundssjuk hehehe)Såg Mötley i Helsingfors för 2 år sen.Jävligt bra...ska oxå upp till Syockholm längtar som faaan.Hade gott....Peter

2007-06-01 @ 19:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0