vilken dag blev det igår ...

Vaknade tröttare än på länge gick till jobbet,efter jobbet ringde jag syster lizaloop vi skulle åka till stugan men istället hamnade vi hos vänner och fikade,sen åkte vi till vindeln där fikade vi igen med en god vän nere på kvarnen...
image394
image395

när vi satt där och fikade ringde mamma och undrade om vi kunde skjutsa henne till älskade mor-mors grav och plantera blommor...
image396

såklart gjorde vi det ,blev så fint...men jag tycker fortfarande att det känns jobbigt att stå där och se lilla Mor-mors namn på graven ,det känns enklare med saknade hemma på nått sätt,men som sagt fint blev det,ett stort tack till en god vän som vattnade blommorna i korgen när hon passerade...
sen blev det påtår hos vännerna vi var hos först och lite surr om våran s-holms resa och Mötley konserten
image397

när jag sen kom hem blev det dax att fixa lite middag och sen bara slöa i soffan ...
sen slutade kvällen på ett  underbart sätt :) ,och jag sov bättre än på mycket länge ....
image398

nu blir det gräsmatte klippning och kaffe på altanen !!!

Kommentarer
Postat av: Pialotta

Kommer in och ser du har en så härlig bild på vattnet i tisdagstemat.. verkligen vackert:-)
Att besöka sina så nära o kära kan kännas lite, men visst är det en härlig känsla ändå:-)
Ha de gott Annika..
Ps. Är Liza Loop din syrra:-) Ds

2007-06-12 @ 12:38:35
URL: http://kafferasten.blogg.se
Postat av: Micke

Du verkar ha ett underbart Liv på något vis!
glad för din skull!:)
kramen kommer som vanligt....HÄR!

2007-06-12 @ 13:52:40
URL: http://beckfjall1.blogg.se
Postat av: Annika crue

Pialotta: tack kul att du gillade bilden ja lizaloop e min LILLA syster :)
Micke: kram tbx

2007-06-12 @ 14:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0