Ännu en lista utmanar alla bloggare att haka på !

JAG ÄR:
Blyg: Det varierar. Men jo jag är nog blyg.
Smart: Hehe njaa... beror på vad det handlar om =)
Långsam: inte ofta
Stressad: Stress kan nog vara mitt mellannamn. .
Tålmodig: Ibland, ibland inte.
Djup: ja
Öppen: oftast
Ärlig: ja
Positiv: Realist
Rolig: ha ha ibland hoppas jag
Ansvarsfull: ja de tycker jag
JAG HAR
Svikit en kompis: aldrig med mening iallafall
Förlorat en bästa vän: ja.
Sagt att jag älskar en kompis: Jepp
Sovit med en killkompis: Ja
Sovit med en tjejkompis: ja
Pussat en av samma kön: eftersom jag är flata så JAAAAAAAA
Slagit en kompis: för många år sedan ja
En kompis som vet allt: stina vet nog de mesta.
Berättat hemligheter: Ja !

JAG HAR
Blivit sårad: Ja
Haft stadigt förhållande: ja
Krossat någons hjärta: ja har väll de ..
Gett någon ditt hjärta: JA
"Playat" någon: Nej
Sagt att jag älskar någon och menat det: Ja absolut
Sagt att jag älskar någon, och ljugit: Nej
Varit otrogen: Nej

FAVORIT:
Låt just nu: life is beautiful-sixx a.m
Pryl: datorn
Film: the goonies
Bok: Dean Koontz - väktare
Lärare i skolan: barbro! Första läraren,som följer min blogg *L*
Plats:hemma
Frukt: citron
Dricka: kaffe!
Ha på mej: jeans hårdrocks tshirt

JAG HAR
Opererat mig: ja 2 ggr
Cyklat omkull: ja
Sjungit i duschen: nej
Hoppat bungyjump: Nej
Fobi för något: spindlar
Sett någon dö: ja
Varit på begravning: ja
Sagt att jag hatar någon: inte på många år

LIVET:
Svart eller vitt: både och
Skriva eller tala: skriva
Öl eller cider: öl
Nagelbitare: nope!
Mobil eller ipod: mobil
Snygg eller charmig: charmig
Lösgodis eller choklad: inget av de
Frukt eller grönsaker: grönsaker
Film eller serie: Serie the l word
Festa eller softa: festa
Sommar eller vinter: Sommar
Fredag eller lördag: fredag
Ljus eller lampa: ljus
Kärlek eller vänskap: båda vore väll trevligt
image716


Kommentarer
Postat av: Åsa

Denna antar jag med en gång! ; ) Ha en god natt där när det nu blir! Kramar!

2007-07-29 @ 23:13:50
URL: http://snopie.blogg.se
Postat av: Nette

Jag antar den också - även om där kommer fram en hel del mindre snälla saker med mig :)
Sätter in den imorgon! Kram! :)

2007-07-29 @ 23:16:56
URL: http://enkelmenrar.blogg.se
Postat av: Mia

Ganska utlämnande, men ok... Jag hakar på i em, nu räcker inte tiden till, gomorron Lillan!

2007-07-30 @ 05:13:42
URL: http://matmia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0