En av höjdpunkterna 2007

Var ju givetvis MÖTLEY CRUE i globen 5 juni....Kul oxå att Lotta & Lisa var där  *L*
image1170

Men oxå att då, fick jag äntligen träffa min vän Tommy Lee
(kolla in hans hemsida här ),han är mega crue fan & jag e så glad att ha någon att dela min passion med...som FATTAR vad jag surrar om hahahah
Vi har surrat på msn och i telefon ,under flera år men aldrig setts,men då såg vi och hade så kul ....
Jag är honom evigt tacksam, för genom honom lärde jag känna Mick Mars dotter Stormy & åkte över till Usa och träffade henne 2005 ...
image1167
Innan konserten ...
image1168
Tommy har ju då träffat crue många ggr här en av dom alla !
jag väntar än på min chans ...men den som väntar på nått gott ..VÄNTAR ALLTID FÖRLÄNGE eller hur var de nu ???
Han var över till Usa för ett tag sen och fick "the heroin diaries" både boken och Sixx:A.M.  cdn signerad ,så nu väntar jag att få dom från honom och han väntar på en del bilder jag tryckt upp till honom ...
Jag surrade med honom idag och han har stora saker på gång ,jag e inte så lite impad mer om de sen ..
Som sagt kul att ha en riktig Crue vän ...


Dagens video till dej Tommy .....

Kommentarer
Postat av: Micke

Bra snubbe det där va?

Gott!!

ha de bäst!

2007-12-19 @ 14:29:57
URL: http://beckfjall1.blogg.se
Postat av: lizaloop

Du HADE chansen att följa med honom när vi var i stockholm, men du tog den ju inte..........
Jag har gjort julgodis!

2007-12-19 @ 15:16:40
URL: http://www.lizaloop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0