Ännu en list jävel !!!

Första
Riktiga jobb:På solhaga i köket  
Egenköpta CD: har ingen aning men troligen nån med mötley crue  "
Piercing/tatuering: Öronen/ Mötley crue loggan från dr.feelgood cdn
Riktiga kärlek: haha ja det var nog Patrik .
Fiende :mellanstadie läraren !

SENASTE
bil tur:hem med challis och lars igår
.
Kyss: L.
Låne-bok: "räknas en kasse böcker ja lånat av Lotta)
Film sedd:Merlin.
Dryck:kaffe
Mat äten: spagetti?
Telefonsamtal: mamma
Låt spelad: mistake-Nickelback
Irritation: datorjäveln som strulat halva dan.

JAG
Vill:
ha bort all snö framför min bro
Har:,ont i skallen
Önskar:Mycke hela tiden hehe..
Hatar: inte så ofta nu mer
Är rädd för: spindlar.
Undrar: mycke hela tiden ...
Ångrar: några bortkastade år
Älskar: Ja
Sjunger: haha de händer mer eller mindre frivilligt :)
Gråter: inte idag!

JA ELLER NEJ

Jag har en dagbok:
Neej.? Hahaha skulle inte vilja att nån läste den ..
Jag gillar att laga mat: ja ibland inte så kul att laga mat till sej själv

Jag har en hemlighet jag inte delat med någon: både ja och nej
FAVORIT
Nummer: 2 & 8

Färg: svart.
Dag: Fredag,.
Månad: juli.
Drycker:vin,vatten

FÖREDRAR
Gos eller hångel:
beror på
Rött eller vitt vin: rött
Hemmakväll eller utekväll: hemma
INOM DET SENASTE DYGNET HAR JAG
Gråtit?
jepp
Hjälpt någon? ja.
Köpt något? cigg
Gått på bio? nej
Sagt 'jag älskar dig'? nej men skrivigt
Saknat ett ex? Definitivt inte.
Skrivit i en dagbok? Neeeej.
Haft ett seriöst samtal?jaaa
Saknat någon? ja.
Kramat någon? ja.
image1171
image1172
Hahahaha  visst har Panther skön stil,han trivs oxå framför tvn *L*


Kvällens video till Lotta !!!

Kommentarer
Postat av: lizaloop

rötjut ja, det ändras fort

2007-12-19 @ 17:55:52
URL: http://www.lizaloop.blogg.se
Postat av: Lucas

Hittar du mig överallt??
Kolla in www.vasabladet.fi och fotoalbum så ser du bilder under rubriken
roliga bilder
djurbilder
heminredning
familjebilder

då ser du mig där också..

kram kram

2007-12-19 @ 23:34:02
URL: http://pikkujussi.blogg.se
Postat av: Mötley Crue Annika

Lisa:men såklart hahaha
Lucas:hehehe klart att jag gör ,sköt dej snyggt !!!

2007-12-20 @ 12:40:31
URL: http://motleycrue.blogg.se
Postat av: Ice Lady

Sååå fina bilder på Panther!

Klart att man ska kunna se TV från sängen! Men det underlättar väl nästan att införskaffa en till TV?

Du får väl ringa Tomten! ;-)

2007-12-20 @ 16:13:39
URL: http://icelady.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0