skogspromenad !

image6image7

Igår var jag hundvakt till min yngsta systers hund frodo ,när vi var ute på skogs promenad hittade jag dom här frusna grenarna mitt i bäcken ,jag tycker det blev en härlig bild ,min syster var den som lurade hit mej i blogg världen ,jag har haft sidor på nätet lite här och där bla vildawebben där hittade jag en god vän som jag har fin kontakt med än i dag,har oxå haft sidor på qx ,sylvia mm men nu har jag den här sidan och min myspace sida
den gillar jag även om myspace e segt där finns många härliga crue fans att surra med...

Kommentarer
Postat av: Lucas

Fina bilder
stackars stackars Frodo som måste ha grimma.. Hoppas det är bra med dig! Vi jobbar så vi är helt slut orkar inte ens ha sex nuförtiden.. bara trööötta!
sköt om dig!
kram Lucas

2007-04-20 @ 21:38:18
URL: http://pikkujussi.blogg.se
Postat av: Mötley Annika

tack Lucas men oj oj låter inte bra hoppas ni plir lite piggare snart kramar till er båda !

2007-04-21 @ 09:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0