ingen vinst denna gång !

nä det blev ingen vinst på e-bay auktionen inatt ,och här vräker regnet ner men vad gör det när jag får se "THE L WORD " ikväll...senaste auktionen jag vann på e-bay var denna lp signerad av hela mötley crue ,shout at the devil är min favorit skiva med dom ....den undre bilden är min favorit av alla pressningar jag har av den ...en mexicansk bild lp!

image32
image33

det blir en innedag för jag och svea idag eftersom det e grått trist och regnar ute men inne har vi det mysigt !

image34

Kommentarer
Postat av: Robin

Fy FAN! Vilket jääävla rum! Får man flytta in? Ja ska å se dom på Hammersmith i London den 11. LÄÄÄÄNGTAR!!
Ska hålla kontakten me denna bloggen!
Rock On!

2007-04-23 @ 15:18:07
URL: http://robnroll.blogg.se
Postat av: Zassi

Motley Crue :) Härligt namn på din blogg!!
Helt rätt med en inne-mysdag då det är grått ute :)
Tjing//Z

2007-04-23 @ 15:44:09
URL: http://katterochpasta.blogg.se
Postat av: Mia

Härligt Annika! Keep up the good work!!!!!!!!!!!! *L*
Kram Mia

2007-04-30 @ 15:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0