dagens lista !

image72


DAGENS:

Klädsel: Jeans ,mötley crue t-shirt

frisyr: spretiglåt: same ol situation-mötley cruetv: criminal minds

vill ha: hem säson 3 av "the L word "

tråkigaste: inte få somna om när !

roligaste: ett snällt sms...

 

SENASTE PERSON SOM:

sov i din säng: jonas

såg dig gråta: mamma som såg  sus som hörde?

fick dig att gråta: sus

fick dig att börja skratta:  min arbetskompis

 

du gick på bio med: sus

du gick på stan med: mamma

skickade ett e-mail till dig: shari

skickade ett sms till dig:sus

 

HAR DU NÅGONSIN:

sagt "Jag Älskar Dig" till en flickvän och menat det: Jaaaaa

bråkat med ditt husdjur: JA...

drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: ja

 

EXTRA STUFF:

Vad är du mest rädd för: spindlar

vill du gifta dig: ja klart jag vill...

Vem hatar du verkligen: försöker att inte hata men det finns flera jag tycker illa om...

Varit kär:ja

Kör du bil: nej har inget körkort

Har du ett jobb: ja typ går på arbetspraktik nu

Gillar du att ha folk omkring dig: ibland

Är du ett hälsofreak: långt ifrån

Är du ensam nu: nej kisse svea e ju här med mej

Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: mötley crue låtar såklart

  

FAVORIT:

Rum i huset: sovrummet

Typ av musik: hårdrock

Parfym: varierar

Månad: augusti.

Mat:  pannkaka, raggmunkar, tacos,lasange, blöta mm

Dricka: KAFFE öl coca cola

Godis: lakris

Tidning: close up magazine

Film: monster om den kvinnliga massmörderskan

Skådis: sam elliot

Djur: katt!


Kommentarer
Postat av: baby

tack så mycket! :)

du får jättegärna fortsätta läsa.

2007-04-27 @ 11:27:33
URL: http://voljeti.blogg.se
Postat av: Ninni

Kul att du tittade in hos mig..ha en bra dag!!

2007-04-27 @ 11:38:39
URL: http://ninni.blogg.se
Postat av: Joachimkaisa

A very nice site keep it up. Regards

2008-12-18 @ 20:03:27
URL: http://joachimkaisa.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0