4 saker lista

A ) Fyra jobb jag haft:
1. ekonomibiträde2. paltbagerska3. städtant
4.

B ) Fyra filmer jag kan se om och om igen:
1. american history x2. monster3. den gröna milen
4. carnival of sins live med MÖTLEY CRUE
C ) Fyra ställen jag bott på:
1. vindeln
2. granö
3. 1.a och 2.ai hällnäs4. hus i hällnäs
D ) Fyra TV-program jag älskar att titta på:
1c.s.i
2. the l word3.24 timmar till döden
4.FBI arkiv
E ) Fyra platser jag har semestrat på:
1. gotland2. london3. stockoholm 4. u.s.a  californien
F ) Webbsidor jag besöker dagligen:
1.www.motley.com2. www.tradera.com3. www.ebay.com4. www.bandit.se
G ) Fyra favorit-maträtter:
1. lasange
2. tacos3. spagetti och köttfärssås
4. pizza

H ) Fyra ställen jag hellre skulle vilja vara på just nu:
1. på mötley konsert
2. u.s.a3. hos nån vän på fika4.i  mina drömmarnas värld

4.saker jag inte kan leva utan dagligen
image50

image51    image52

image53

min mobil,cigg snus och lilla svea såklart !

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

jag bjuder challis och mor på lunch istället då...

2007-04-25 @ 10:44:31
URL: http://www.lizaloop.blogg.se
Postat av: Renevilde

I AM HAPPY TO BE HERE IN THIS GUESTBOOK LEEP ALL YOUR GOOD WORK MOVING OK.

2009-08-25 @ 08:57:41
URL: http://renevilde.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0