Göteborg del 2 SISTER SIN + U.D.O

Vi gick ut och käkade på min favorit restaurant MOON
innan vi gick till Trädgården för konserten...
 
 
 
 
 
 
 
Den första vi sprang på var världens bäste Andreas bassisten i SISTER SIN 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sister Sin var underbara som vanligt, sen var det dax för U.D.O och han är Alltid toppen han med...
 
Hans son Sven spelar nu trummor med dom och jisses vilken duktig kille!
 
 
Efteråt träffade vi Liv & Jimmy från Sister sin 
 
 
 
Underbara människor och som sagt Sveriges bästa band , TACK för allt !
 
 
 
 
 
 
Jag sprang på Oscar från HAMMERFALL på konserten oxå !
 
Kanon kväll bara synd att vi inte tog nån bild på vår nya vän Mia Cruehead :) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lennart

Moon har jag missat. Undrar om jag och familjen ska leta upp den? Vi har testat några ställen runt om i stan men det underliga är att vi fastnar oftast på kinesställen. Min frus äldsta dotter och hennes tjej brukar ofta springa till Gretas som har blivit deras favoritställe. Har själv varit till Gretas men det är några år sen.

Svar: gör det är ett toppen ställe !
Mötley Annika

2015-05-03 @ 19:20:09
URL: http://lennartsnotebook.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0