Here we go...

2015

Så var det ett nytt år igen, det känns som att det kommer bli ett fantastiskt år...

Jag trivs så bra på mitt nya jobb, som personlig assistent, det är bara som timvikarie, men jag får jobba mycket och har supertrevliga kollegor!

Ulrica & barnen kommer hit nu i februari (barnen har sportlov) och Ulrica hade semester kvar att ta ut, så vi får en vecka tillsammans...

Eventuellt kommer min käre vän Tommy & hans tjej Lisa och hälsar på oss under den veckan.

Jag fick av Ulrica i julklapp, konsert biljett till SISTER SIN & U.D.O i
slutet av April, så då åker jag ner till dom, min goda vän Marieth ska följa med oss på den spelningen, det ska bli sååå trevligt!

I slutat av Maj ser vi BLIND GUARDIAN i Göteborg, i början av Juni tar Ulricas älsta dotter studenten, så då är jag ju såklart där.

Som vanligt får vi försöka pussla ihop hur vi kan ses, det är inte lätt och inte billigt heller men vad gör man ...härdar ut och hoppas på att vi innom en snar framtid kan bo tillsammans.

Mötley Crüe sista år någonsin som ett turnerande band, känns jättekonstigt att veta att detta verkligen är slutet ...

Nytt greatest hits album ryktas det om ...

Spelningar runt om i världen, fram till dom 2 sista konserterna 30 dec och 31 dec , har varit en livslång dröm att få se dom live i L.A ...

säger som titeln i deras nyaste låt ALL BAD THINGS MUST END...

nu kör vi 2015 ...

 

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ulrica

JAG ÄLSKAR DIG ..INGEN HAR NÅGONSIN GJORT SÅ MYCKET FÖR MIG O INGEN HAR NÅGONSIN FÅTT MIG ATT KÄNNA MIG SÅ ÄLSKAD SOM DU !
<3 <3

2015-01-27 @ 21:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0