1 vecka kvar till lön ....

Vince bok japan versionen .... jag gillar verkligen omslaget på den, inplastad e den oxå !!!
Lordi blir mer och mer oroad över våran ekonomi ...
men det e bara en vecka kvar nu sen e det äntligen lön!!!
Kom lite regnskurar idag så det blev att sluta tidigt, fick skjuts hem av snälla Ullis !
Idag blev jag bjuden på lunch av hennes mor , håller på måla hennes hus nu
, dom e allt bra snälla & trevliga hyresgästerna jag målar åt!!! har blivit bjuden på kaffe,
våfflor, glass, saft m m det går rätt bra att jobba då !!!
Nu ska jag lägga mej och vila en stund med missarna.....


Kommentarer
Postat av: Mia

Hyresgästerna är nog tacksamma att det blir fint, vad roligt med så härliga människor L

2011-07-19 @ 09:04:55
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0