Nedräkning till Mötley 12 dagar kvar !!!

CrimsonAnna blir nog inte så lätt att springa på varandra där med 45.000 biljetter drygt sålda men man vet aldrig det vore ju kul !
Idag har jag en ledig dag tvättar, och försöker få ihop min Stockholms packning , går sådär hittills
har jag lyckat packa presenter till mina vänner & biljetten !!!
Har varit upp till syrran och skött om blommor och katter !
Rätt trist väder idag en bra dag att vara ledig och duktig!
Kaffe heter dagens dryck !!!
Det e så skönt att ha Lordi hemm igen , det tycker Puma oxå !!!
Nu har jag köpt biljett till VOLBEAT oxå 17 oktober i Sundsvall !!!


Kommentarer
Postat av: Lennart

Blir man lika glad som grodan där genom att dricka ur den där koppen så är det ju ett plus.

2010-07-26 @ 15:27:54
URL: http://autobahnfahrer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0