Vardag i kylan...

Måste börja med mitt enda nyårs löfte, det är till mina småmissar att jag så fort ekonomin tillåter ska åka och sterilisera dom så dom slipper p-pillerna!
Vi har varit ute på skogspromenad idag ...
Med rätt klädsel e det skönt ute idag !
Jag håller tummarna i veckan....

Homobröllop åter i rätten i Kalifornien

I dag fortsätter Kaliforniens långdragna juridiska strid om homosexuellas rätt att gifta sig.

Skulle förespråkarna för samkönade äktenskap få rätt i Kalifornien kan domslutet leda till

att homosexuella får gifta sig i hela USA......................

 


Kommentarer
Postat av: Mia

Härliga bilder Annika! =))

2010-01-11 @ 16:09:32
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Snejky

Ja, de e satans dyrt...

kastrerade grabben här i dec, men får vänta ett par månader till innan de blir tjejjens tur.

Hoppas du har en fin dag

Varma kramar

2010-01-12 @ 12:58:51
URL: http://fikatajm.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0