1 December


Ännu en ledig dag & idag sov jag inte bort hela dagen...

Lordi utforskar vad som finns hemma i mat & dryck väg...



Morgan kom förbi & visade upp sin senaste leksak !




4-i-topp utmaning
4 TV-program jag ser:
1. Brottsplats USA
2. Kriminellt
3. Världens brott
4. Criminal Minds
4 saker jag gjort i dag:
1. Sovit
2. Städat
3. Lyssnat på Hardcore Superstar....
4. Läst i Kat Von D s bok.
4 "saker" jag längtar efter:
1.Se Mötley igen
2.Träffa min käre vän Tommy igen
3.Min favorit
4.Bli helt kry
4 saker på önskelistan:
1. Att mina nära och kära får vara friska.
2. Ny tv
3. Mötley saker
4. Resa tbx till USA
+ en annan lätt utmaning !
Vilken mat äter du ofta?
Pizza & köttfärsrätter
När du är på kalas, är du den som sitter kvar eller hjälper du till med att duka av?
Jag hjälper till såklart !
Var sitter du helst när du bloggar?
hemma.
I vilken stad eller land har du haft din bästa semester?
Los Angeles
Vilken tv-kanal tittar du helst på?
Tv 4 Fakta & CNN
4-i-topp utmaning

4 TV-program jag ser:
1. Brottsplats USA
2. Kriminellt
3. Världens brott
4. Criminal Minds
4 saker jag gjort i dag:
1. Sovit
2. Städat
3. Lyssnat på Hardcore Superstar....
4. Läst i Kat Von D s bok.
4 "saker" jag längtar efter:
1.Se Mötley igen
2.Träffa min käre vän Tommy igen
3.Min favorit
4.Bli helt kry

4 saker på önskelistan:
1. Att mina nära och kära får vara friska.
2. Ny tv
3. Mötley saker
4. Resa tbx till USA

+ en annan lätt utmaning !

Vilken mat äter du ofta?
Pizza & köttfärsrätter

När du är på kalas, är du den som sitter kvar
eller hjälper du till med att duka av?
Jag hjälper till såklart !

Var sitter du helst när du bloggar?
hemma.


I vilken stad eller land har du haft din bästa semester?
Los Angeles

Vilken tv-kanal tittar du helst på?
Tv 4 Fakta & CNN



Kommentarer
Postat av: Micke

Dags för bolaget?

Såg änna tomt ut i barskåpet ;)



Kram. (Frugan hälsar) :)

2010-12-01 @ 20:59:33
URL: http://guldkryckan.blogspot.com
Postat av: Jackemine

Very cool site. I like the floating effect. Good programming on the Guestbook too.

2012-03-20 @ 12:47:06
URL: http://jackemine.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0