SNÖ !


Jaha så har första snön ramlat ner....

Idag träffade jag Leonard som har namnsdag idag !

Finaste killen i hela världen !!!


Aprilväder idag kan man säga, nu skiner solen igen , men de e KALLT!


Puma ska vara med överallt !!!!

Nu har jag läst ut boken om RON JEREMY "hårdaste mannen i showbiz,
& ja han e ju som sagt PORR skådis, i hans bok läste jag att i en av hans filmer
den här ..

Så spelar VINCE NEIL en roll som bartender, 
 NÄÄÄ det e inte så att jag ramlat och slagit skallen och blivit straight
men jag vill ha den här filmen till min crue samling!!!
Så e de nån som har den liggandes hemma så köper jag den gärna !!!


IN THIS MOMENT - Forever


Kommentarer
Postat av: sotarlena

Jag var ute en promenad efter snöandet OCH man behöver vantar.Brrr

2009-09-28 @ 20:36:09
Postat av: Ingmarie

Menar du allvar????SNÖ???Nej det är nog små frigolitbitar från vår renovering som dansat iväg upp till dig.....



Mötley kramar till dig!

2009-09-29 @ 08:01:10
URL: http://frujacobsen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Menar du allvar????SNÖ???Nej det är nog små frigolitbitar från vår renovering som dansat iväg upp till dig.....



Mötley kramar till dig!

2009-09-29 @ 08:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0