Nya tapeter ska det bli...

Jag har bestämmt mej för att tapetsera om i mitt sovrum, det innebär att ta ner dom flesta vinyl skivorna med MÖTLEY CRUE .....Ja tills tapetarna e upp och jag har fått hem bokyllan då vill säga...
Tomt blev det iallfall på väggarna nu..
 
De kommer bli så fint sen och jag lovar kasta den gräsliga gardinen oxå...

Här står nu en liten del av vinyl skivorna och väntar på att bli upphänga igen !


Men klart att det ska jävlas lite oxå spikarna som jag lagt så fint i en låda..
ja va hände ???? hmmmm


Puma


Ingen har då kommenterat min nya snygga header
så jag säger det väl själv så sjukt snygg den blev !


Jag & Tina e helt sålda på Nip/Tuck, jag har dom första 3 säsongerna...
vill ha säsong 4 samt 5 oxå , men de får bli när jag e rik ...
   

Dom bästa serierna enligt mej då..

1. OZ -fängelseserien som kickar ass

2. The L- Word- Lesbisk kult serie

3. Bad Girls -Engelsk kvinnofängelse serie

4. Nip / Tuck -Plastkirurger å deras minst sagt omtumlande liv...

5. True Blood -Vampyrer whhoohoo

Saknar bara True Blood på Dvd och säson 4 och fem av Nip / tuck ....


Kommentarer
Postat av: Mia

Men guuuud vilken snygg header du har!!! ;-))

2009-11-09 @ 20:04:09
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Lizaloop

gardinen kastar du inte, den ger du till mig, en är perfekt att sy lapptäcken av.

tapetsera om? är det lönt, man ser ju inte dina tapeter ändå bakom alla skivor!

2009-11-10 @ 10:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0