Det har varit mycke nu...

Jag har varit lite dålig på att blogga ! Men lördan var det tapetsering & igår fick jag äntligen hem min nya dator, så det tog lite tid att fixa den ...Nu ska jag lära mej alla nya saker i Windows 7 !

Shit va det var halt idag, såhär såg det ut när jag kom ut imorrse.


Nya datorn e jag så nöjd med... & musen som blinkar i olika färger *L*


Nu har jag just käkat en het måltid kryddstark soppa !

Nu ska jag utforska mer i nya datorn...

Imorrn släpps MÖTLEY CRÜE´s GREATEST HITS ....
(jag längtar!)

TRACK LISTING

01. Too Fast for Love
02. Shout at the Devil
03. Looks that Kill
04. Too Young to Fall in Love
05. Smokin' in the Boys Room
06. Home Sweet Home
07. Wild Side
08. Girls, Girls, Girls
09. Dr. Feelgood
10. Kickstart My Heart
11. Same 'Ol Situation
12. Don't Go Away Mad (Just Go Away)
13. Without You
14. Primal Scream
15. Sick Love Song
16. Afraid
17. If I Die Tomorrow
18. Saints of Los Angeles
19. The Animal In Me (Remix)

Mer kort på tapetseringen kommer då jag fixat klart i sovrummet har en hylla på i veckan !!


Kommentarer
Postat av: Mia

Har börjat läsa The Dirt nu....äntligen!!! L

Grattis till nya datorn, kul eller hur???

2009-11-16 @ 19:23:09
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: PJOLTAS

Om inte Mötley Crüe fanns. Vad skulle du då lyssna på?

1. Dövskolan Gammelgäddan tolkar Scorpions

2. Carolas jul

3. En brandvarnare



=)

2009-11-16 @ 22:36:05
URL: http://pjoltas.se
Postat av: Lennart

Verkar vara en skojig mus, var har du hittat den?

2009-11-18 @ 18:54:01
URL: http://autobahnfahrer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0