Nu e han här igen ...

Ja den okända katten ...

E det ingen som vet vem som äger honom !!!! 

Jag och småmissarna har varit på skogspromenad men de var så mycket mygg att det var inte kul !!!

Imorrse följde dom efter mej när jag skulle till jobbet , gillar inte när dom är kring vägen , men dom var
då hemma och väntade på mej då jag kom , Zelda däremot har inte varit hemma sen i förrgår, så ring
gärna om ni ser henne ...








Lordi har en avslappnad stil ...


Volbeat - Still Counting

-Counting all the assholes in the room Well I'm definitely not alone, well I'm not alone.....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha!!!! Från ett stort asshole! L

2009-06-23 @ 22:44:07
Postat av: sotarlena

Men va jobbig katt Du fått i huset.. bara komma så där och jagat ut Dina kissar. Fina foton Du tagit!!

2009-06-23 @ 23:00:07
Postat av: Lizaloop

ja jag hittade ju zelda men det är väl inte så svårt att räkna ut var hon är va...!

2009-06-24 @ 10:02:50
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0