Annika 1,5

Jösses vad jag han vara med om mycke på 1,5 dygn...

Resan började med buss från vindeln till umeå trevlig sällskap med Fredde, sen flygbussen ...den slammrade och levde om , chaffisen var ut flera ggr och kollade nått.....de här e illa tänkte jag men kom till flygplatsen!

Flyget mellan umeå och s-holm funkade hur bra som helst, men som sagt när jag kom dit var planet till Oslo försenat, jag han bli riktigt nervös...phu men de blev bara ca 45 min sent..

På planet till Oslo träffade jag en trevlig norsk tjej , det visade sej att hon oxå skulle vidare till Bergen hon lovade guida mej till de planet, vi satt tillsammans även på de planet , sen erbjöd hon sej att skjutsa mej från flyget till Bergen Arena i sin bil , jag slapp flygbuss + lokal buss... så underbart snäll kvinna TACK SNÄLLA DU !
kortet från Bergen e de enda ja tog förutom på crue upplevelsen...

Framme utanför arenan mötte jag upp min goda vän Tommy från Danmark och hans polare från Irland, då var klockan kring 4 och insläppet började vid halv 8 ,dom hade en plats i kön åt mej så vi och en norsk tjej var dom 4 första i kön och inne i arenan ...
      
Det norska förbandet va dom nu än hette var inte bra å ljudet var under all kritik hörd inte sångaren , sen kom HARDCORE SUPERSTAR och shit så bra dom var live men ljudet var kasst även då ...Men Sen mörkade dom scenen med ett jätte tygstycke och sen kom äntligen MÖTLEY CRÛE
Konserten var helt underbar , var mäktigt att höra S.o.l.a live och.. white trash circus + att dom körde mutherfucker ååå vilken kanon låt live, bäst var too fast + on with the show tyckte jag men hela konserten var så grymmt bra , dom hade hur kul som helst på scen...

Här en del av korten , det var inte lätt att fota man får ju inte ha kamera (men i minna dubbla trosor så visst fick jag me mej kameran ) sen så e de trångt alla knuffas ingen skärpa osv men de e mina kort som jag tagit på crue så ...
What ever !































Jag lyckades få 2 plektrum ett från Nikki & ett från Vince !

Efter konserten träffade jag en kille som tydligen läser min blogg som ja aldrig träffat innan det var ju KUL !

Efter konserten blev de Hotellet som min käre vän Tommy fixat TACK SNÄLLA DU guld värt me nån timmas sömn..

Dagen efter som ni alla sett träffade jag alla utom Mick ...
Träffade Vince i Bergen han åkte me samma flyg som jag till Köpenhamn, träffade senare under dagen Nikki & Tommy i Köpenhamn, underbart trevliga allihopa så nu har ja träffat och kramat alla utom Mick super snällt att ställa upp på bilderna oxå ...

Vince och livvakt

Tommy

Nikki

Resten av hemresandet gick toppen var ju eller är helt super lycklig över att sett och träffat dom ..

Tack Morgan som hämtade mej i umeå och skjutsade mej hem ...

Nu e jag trött har jobbat idag och senaste 3 dygnen har de blivigt knappt 9,5 timmars sömn !

TACK MINA KÄRA VÄNNER SOM ÄR GLAD FÖR MIN SKULL, MEGA TACK TILL MIA SOM SA DE PÅ SIN BLOGG !


Kommentarer
Postat av: Carro

Sov nu så gott me härliga, roliga drömmar om dina boyz;-))

Kramizar Carro

2009-06-10 @ 19:52:22
Postat av: Mia

Jaaa, vad säger man????? S

2009-06-10 @ 20:04:20
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: sotarlena

Va kul att Du fick träffa flera av killarna. Det var ju rätt hyfsade kort Du fick på grabbarna, tur ingen tog av Dej kameran!! Sov nu lite i natt så Du orkar med å jobba.

2009-06-10 @ 20:48:20
Postat av: siri skywalker

BAAAAH!!! Jag är så otroligt glad för din skull, vilka jävla toppen dagar du har haft rent ut sagt. Grabbarna är ju bara sååå heta. ååh. och sen hardcore superstar är inte fyskamm det heller!



KRAM

2009-06-10 @ 22:13:02
URL: http://barbiespussy.blogg.se/
Postat av: peg

åhhhhhhhhhhhh nu blir jag superavis ju!! men vad tommy såg sliten ut haha berätta på msn sen" kram

2009-06-11 @ 00:04:25
Postat av: Zikkan

Fy FAAAN va coolt, e så JÄÄÄVLA glad för din skull syrran!!! KRAM KRAM KRAM

2009-06-11 @ 05:20:00
Postat av: Tessan

Åhh så kul du måste ha haft...Måste komma till Hällnäs så jag får höra om resan...ha det bra nu o jag hoppas vi syns snart...kramen

2009-06-11 @ 13:04:26
URL: http://traskmorken.blogg.se/
Postat av: Micke

Liite avundsjuk är jag allt...hehe...men du är den största crue-fan jag känner till, så jag böjer på nacken och kysser dina skor!!



Kramiz

2009-06-11 @ 15:14:39
URL: http://beckfjall1.blogg.se/
Postat av: Linda

Men Gud, fick du träffa dem?!Tommy och Nikki är så snygga! Kul för dig, som det stora fan du är :-)

2009-06-15 @ 10:11:20
Postat av: Anders

Härliga bilder. Har hittat fram till din fantastiska cruesida. Har lite sköna bilder som jag tog i KB hallen. Är själv ett stort mötley fan så jag vet hur kroppen vibrerar innan det är dags för en turne.Såg dom första gången -84 när dom var förband till maiden. Sen dess har jag varit fast i Mötley träsket. Nästa show blir Borlänge. Gud vad jag längtar. Keep up the good work and rock on.....Anders

2009-06-15 @ 23:21:56
URL: http://www.flickr.com/photos/31332127@N02/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0