Saints Of Los Angeles Tour

MÖTLEY CRUE är nu på turne i U.s.a , inget nytt angående sverige spelningen men dom e bokade på nån festival i Italien i sommar så snart bör de nog släppa turne datumen, hittade setlisten från spelningen i San diego 3 feb se nedan.



Motley Crue Set List:

"Kickstart My Heart"
"Wild Side"
"Shout At the Devil"
"Saints of Los Angeles"
"Live Wire"
"Too Fast For Love/On With the Show"
"Louder Than Hell"
"Motherfucker of the Year"
"Don't Go Away Mad"
"Same Ol Situation"
"White Trash Circus"
"Primal Scream"
"Looks That Kill"
"Girls Girls Girls"
"Dr. Feelgood"
"Home Sweet Home"



Jag saknar "down at the whiskey" , "Starry eyes" , "Afraid" men , "on with the show" var me igen de gillar jag !



MÖTLEY CRÜE will make an official announcement for this summer's Crüe Fest - the second edition of the CRÜE's own festival-style package tour - on Monday, March 16. Until then, the official Crüe Fest 2 web site is hosting the countdown clock.

Idag fick jag hem min "too fast for love" från Argentina & karaoke cdn me crue !

Mötley rocks my world over and over again....

Kommentarer
Postat av: Annelie T

Åh vilken blogg helt i min smak! Varför har jag inte hittat hit förut? Fyfaaaaan vilken bra setlist förutom att jag ockå saknar down at the whiskey! Vafan har dom inte med den för? Jag trodde att den var en självklarhet =/ Och varför vet vi fortfarande inget om sverigekonserten? Biljetterna borde väl ändå släppas snart? Jag dööööör om jag råkar missa biljettsläppet! :p Mötley rules!

2009-02-11 @ 14:07:40
URL: http://anneliten.blogg.se/
Postat av: Jenna

sv: haha nää precis ;)



Mötley var så bra på crüe-festen, jag var och såg dom i Florida, helt underbart! och det var öppningskonserten för hela turnen... Hoppas de kommer hit i sommar :)

2009-02-11 @ 15:42:57
URL: http://jennifersjolander.blogg.se/
Postat av: bfalk

tack för kommentaren i bloggen :)



jag hoppas att mötley kommer till sverige, det skulle vara grymt!

2009-02-11 @ 17:43:07
URL: http://bfaalk.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

NU ÄR DET BEKRÄFTAT: MÖTLEY KOMMER TILL PEACE & LOVE I SOMMAR!!! :-D VI SES I BORLÄNGE!!!

2009-02-16 @ 16:30:57
URL: http://www.rocksvensson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0