Yeah Lördag ...

image1621
Det var en vacker kväll igår... Idag skiner solen igen och jag har lyckats skotta fram en del av min altan!


Jag hade fått ett litet meddelande av Tommy Lees syster på myspace ...

Athena


Apr 18, 2008 11:24 PM

Hey Annika, just wanted to say "hello" hope all is well


 
 Hon är en super rar tjej ! trummis i ett band som heter KOTTAK !

Idag blir det fika hos Lisa som fyller år...hipp hipp hurra...


Nu har jag sett klart säson 4 av Oz , så nu blir det att vänta på 5an den släpps i juni ...
I juni händer det en hel del förutom att Mötley crues nya släpps den 17 ,
så släpper Disturbed en ny cd den 4 ,nya singeln låter lovande...


Här e Disturbed "into the fire"


Ha en trevlig lördag !

Kommentarer
Postat av: Anna-Maria

Ha en trevlig lördag! Själv jobbar jag... Hälsa och gratta Lisa från mig! Kram

2008-04-19 @ 11:02:29
Postat av: Pernilla

Wow, vilket snyggt kort på utsikten! Riktigt tjusigt!

Inte dåligt meddelande heller ;-)

Jahapp, så nu sitter både du och jag och väntar på juni och säsong 5.

2008-04-19 @ 11:06:32
URL: http://prude.bilddagboken.se
Postat av: Mia

Måste titta in en sväng till dig. Jag har det så jäkla bra här så jag tror att jag stannar! ;-)
Ha så kul hos Lisa....

2008-04-19 @ 15:28:05
URL: http://www.matmia.blogg.se
Postat av: Lisse

men gud vilket kort du får INTE lägga ut sånna fula bilder tack

2008-04-19 @ 20:38:55
URL: http://www.lisses.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0