Sixx:a.m

Ja det e fortfarande den cd som spelas mest här hemma den e bara så bra ...
Accidents can happen & the girl with golden eyes,pray for me osv alla låtar e bara så bra å textena framför allt !
image888

nu e de snart dax att åka till jobbet ,sen ska jag vara hundvakt igen åt Frodo !
igår var jag och pantade lite burkar blev 180 kr inte illa *L* helg kassan e säkrad..


X-mas in Hell   sixx: a.m

nu längtar jag tills min danska vän Tommy kommer hem från U.s.a med min signerade nikki sixx bok ....

Kommentarer
Postat av: Anonym

vill oxå ha ...

2007-09-27 @ 21:24:21
Postat av: Abdulvanja

I visited your web so many times and I do not know why I keep going back. I guess your drawing and writing are so good, they make me think about life and God. Your work is inspiring

2010-02-08 @ 10:45:29
URL: http://abdulvanja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0