Ännu en utmaning Mia e du me ... *L*

Tre saker jag inte förstår mig på:
1. irak kriget
2.politik
3. min ex

Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet
jag sitter vid:
1. kaffekopp
2. TAKIDAs nyaste cd
3. En snusdosa, General portion mini.

Tre saker jag gör just nu:
1. Bloggar,
2. lyssnar på sixx:a.m "life is beautiful "singel
3. funderar på att gå ut med lilla svea


Tre saker jag vill göra innan jag dör:
1. åka tillbaka till usa
2.  bli lycklig
3. se mötley crue igen


Tre saker jag kan:
1. Vara mig själv.
2. måla
3. passa tider


Tre saker jag inte kan:
1. vara utan tobak
2. vara utan kaffe
3 html språket så bra som jag önskar

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
1. Mötley crue
2. ditt inre
3. vänner


Tre saker jag skulle vilja lära mig:
1. html språket
2. Tarot tolkning
3. säga ifrån...


Tre favoriträtter:
1. tacos
2. ungsstekt falukorv,färsk potatis
3. bacon burgare


You are the Hanged Man

Self-sacrifice, Sacrifice, Devotion, Bound.

With the Hanged man there is often a sense of fatalism, waiting for something to happen. Or a fear of loss from a situation, rather than gain.

The Hanged Man is perhaps the most fascinating card in the deck. It reflects the story of Odin who offered himself as a sacrifice in order to gain knowledge. Hanging from the world tree, wounded by a spear, given no bread or mead, he hung for nine days. On the last day, he saw on the ground runes that had fallen from the tree, understood their meaning, and, coming down, scooped them up for his own. All knowledge is to be found in these runes.

The Hanged Man, in similar fashion, is a card about suspension, not life or death. It signifies selflessness, sacrifice and prophecy. You make yourself vulnerable and in doing so, gain illumination. You see the world differently, with almost mystical insights.

What Tarot Card are You?
Take the Test to Find Out.



image641

Kommentarer
Postat av: Cyberspunken

Kul att du gjorde utmaningen =) Jag gjorde tarot-kort testet... och skrev in en länk till dig i mitt sista inlägg hoppas att det var ok ? =)

2007-07-18 @ 09:48:16
URL: http://cyberspunken.blogg.se
Postat av: Nette

Hej du! Jag kan inte heller vara utan kaffe och tobak (hemskt men sant) och har du kollat på www.webdesignskolan.com? Där finns bra html-skola som jag använde mig av när jag började göra hemsidor! I tarot blev jag: The high priestess...jag undrar vad DET säger om mig! :)
Kram!!!!!

2007-07-18 @ 11:27:30
URL: http://enkelmenrar.blogg.se
Postat av: Lucas

tog utmaningen, grattis till nya kameran! Vad är det för sort?
kram
Lucas

2007-07-18 @ 19:41:54
URL: http://pikkujussi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0