Ännu en Lista ( det var ju ett tag sen! )



Här en Lista som jag snodde hos Matmia !

8 favoritprogram


Criminal Minds

Csi

Fbi-Arkiv

Kvinnor bakom galler

Vh1 Rocks

True Blood

Merlin

The L-Word

  

 8 saker jag gjorde i går


Handlade

Hälsade på mina fd arbetskamrater

Tiggde lunch av mors fars

Lämnade in Vince biljetterna L

Fikade hos en god vän

Käkade julbord

Surrade i luren

Somnade framför tvn


8 saker jag ser fram emot


Mötley Crue i stockholm i sommar
När alla mina Mötley saker jag beställt kommer
...

Vince solo cd

Säsong 6 av The L -Word

Eventuellt få se Zikkan & Monkan på tv

Stockholms resan

Träffa Emlan,Elin , Zikkan Monkan Lucas Lars Anna Gempa mfl i stockholm

Säsong 2 av True Blood

8 favoritrestauranger
(jag gör som Matmia och skriver maträtter i stället )
Lasange

Tacos

Pizza

Köttfärs limpa sås potatis

Spagetti & köttfärssås

Mammas fisk suffle

Tacopaj

Broccoli gratäng



8 saker på min önskelista

 
 
 



Kommentarer
Postat av: Mia

Broccoligratäng, det lät mumsigt! Har precis ätit broccolipaj med skinka hos Linda o Johan L

Konstig önskelista du har!!! ;-))

2008-12-11 @ 16:02:51
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Sotarlena

VIlken snäll kisse Du har som poserar bakom gardin. När ska Zikkan va på tv, vilken kanal??

2008-12-11 @ 18:22:25
Postat av: Ice Lady

8 mötley saker också... konstigt... :-S

2008-12-11 @ 18:38:53
URL: http://icelady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0