Nu tbx till det nya året , det börjar med snö i massor !

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lennart

Fy säger jag. Ni har fullt med härlig snö där hos er och här är det bara en massa blåst och regn! Kanske jag är knäpp och knasig men jag vill ha snö och minusgrader under vintern. Regn och snöblask är inget jag tycker om. Det har stormat en massa här också. Bara några få meter, ca 3, utanför mitt vardagsrumsfönster står ett stort kastanjeträd. Det har flera stora grenar. En natt förra veckan (när jag inte kunde sova, har såna nätter då och då) såg jag att grenarna svängde och nästan kunde flyga in i fönstret. Går det fönstret sönder, då blir det kallt inne hos mig! Usch känner jag bara. Så måste jag ringa glasmästarn osv...
Förlåt mitt pladder, jag undrar bara, hur gör jag för att få en vit vinter här? Vintrarna var härligare när jag var ung lite gosse.

2017-01-15 @ 18:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0